X
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ۲۶۸۲
چچ
پیام رئیس سازمان

پیام رئیس سازمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اعلام نمود :

جلب رضایت و احترام به ارباب رجوع، موضوعی است که از گذشته تاکنون و به ‌ویژه در سال‌های اخیر با توجه به تاکیدات دولت و مقام معظم رهبری به طور جدی مورد توجه ادارات و سازمان‌های دولتی و به طور خاص سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان واقع شده است‌.این در حالی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت همواره بر این نکته تاکید داشته که بدون مدیریت مناسب و اثرگذار، نمی‌توان درک درستی از انتظارات مشتریان به دست آورد. به عبارت دیگر ایجاد تعهد در مشتری یا مردم؛ شیوه‌ای بسیار پویا جهت حمایت از بخش های مختلف تولیدی ، صنعتی و معدنی و زمینه ساز موفقیت آنان بوده است. این تعهد نمی‌تواند تنها کلامی باشد؛ بلکه مدیر یک نهاد اداری پیش از آنکه فقط بر گفتار خود تکیه کند باید به کردار سازمان خود بیندیشد، چون مشتریان قبل از آنکه به گفتار سازمان ها توجه کنند، بر کردار و عمل اجرایی و نحوه عمل آنها دقت دارند.


قاسمی در این‌باره گفت‌: نحوه ارائه خدمات بر اساس سرعت و دقت بالاتر‌، کیفیت مطلوب و هزینه کمتر برای ما بسیار مهم است. که در این خصوص ساختارهای سخت‌افزاری‌، شناسایی و مستندسازی اصلاح فرایندهای اصلی امورات صورت گرفته و با نصب تابلو راهنما در دید ارباب رجوع‌، شفاف‌سازی لازم انجام شده است. وی تاکید کرد‌: در بعد نرم‌افزاری و ساختارهای سخت‌افزاری با فرهنگ‌سازی و برگزاری کلاس‌های تکریم برای کارکنان سازمان و نیز ادارات شهرستان های تابعه، اقداماتی صورت گرفت که باعث شد امورات ارباب رجوع به سهولت و با سرعت بیشتری پیگیری و انجام شود.

همچنین قاسمی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری با به روز رسانی سایت سازمان ، اطلاعات و قوانین و مراحل کار و فرایند نحوه انجام کار در دسترس ارباب رجوع قرار گرفته است. شفاف‌سازی خدمات دولتی هم به صورت مکانیزه انجام شده است و احتمال خطای دستی و اعمال نظر شخصی کاهش خواهد یافت. چرا که تحول در نظام پاسخگویی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان و رسیدن به‌ نظامی پاسخگو و کارامد برای رسیدگی به‌ نیازهای مراجعان و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های محوله؛ از دغدغه‌های اصلی این سازمان بوده و هست.

وی افزود: از مهمترین اقدامات این سازمان در تکریم ارباب رجوع می‌توان به توزیع فرم نظرسنجی از ارباب رجوع درخصوص عملکرد کارکنان‌، فعال کردن صندوق پیشنهادات و انتقادات با هدف ارتباط مستقیم با رئیس سازمان، تهیه و نصب پوسترهای خدمات و همچنین فعال کردن میز خدمت به ‌منظور اطلاع‌رسانی و راهنمایی مراجعان اشاره کرد و همچنین در خارج ار فضای اداری با ایجاد ارتباط بین دانشگاه ها با صنایع جهت مشاوره و بهبود امورات واحدهای تجاری و صنعتی از دیگر خدماتی است که این سازمان به مشتریان و مراجعه کنندگان خود اعطاء نموده است.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.5119813283285
Query time: 0.77156766255697